About Me

My photo
wa xnk popular. wa nk org taw aku jer.

7.29.2009

aahh. at last.

yeayea ade blog. hahahha pukimak!! serious! aku nie nazi secret reinforcement, xleh maen2. ekhemm(batuk minx penampa). mule2, saye mahu mengucapkn terime kasih kepade penunggang motor ex5 kt area gombak, dimane beliau telah menunjukkn kpd saye jln pulang ke kL. aku sesat kot td. kalau x, xdpt la buat blog nie. mesti org anta aku kt kaunter bdk hilang shopping mall bdekatan. hmm. dh lame dh aku nk buat blog nie. xtaw r. aku kalau bckp, bak dtg ah. tgk sape minx brenti dlu. so, papehal pon, aku ucap thx kt LEA (akusiremaja.blogspot.com) sbab dh tlg aku buat blog. ^^ peace~

2 comments:

  1. best ! wong da ade blog. yey! haha :p

    ReplyDelete
  2. hahahhaha. jgn gtaw org. nie pon buat org request. buat cane, membe en.

    ReplyDelete